اگر تب و ادرار کردن مکرر علائم پایین تر از بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر تب و ادرار کردن مکرر علائم پایین تر از بیماری های کلیه

کلیه بخش مهمی از دستگاه ادراری است، و مسئول برای تولید ادرار است. ادرار کردن مکرر، به خصوص در شب در واقع یک علامت نوعی از نارسایی کلیه و تب نیز به نظر می رسد در میان بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی شایع است. این علائم به معنی از شروع نارسایی کلیه؟

پاسخ منفی شانس است. اگر چه تب با درجه پایین و تکرر ادرار نشانه های بیماری کلیه، برخی از شرایط دیگر نیز می تواند شود.شایع ترین عفونت های دستگاه ادراری است.

دستگاه ادراری شامل کلیه ها، حالب ها، مثانه و پیشابراه. هنگامی که باکتری ها حرکت می کند تا در دستگاه ادراری، عفونت ادراری رخ می دهد. تنها نشانه او شامل مکرر و دردناک ادرار کردن، تب کم، ادرار خونی، بوی غیر معمول ادرار، و غیره. عفونت های دستگاه ادراری را می توان با بسیاری از شرایط؟ ایجاد می شود، پس از آن است که همیشه به نارسایی کلیه ندارد.

اگر می خواهید بدانید در صورتی که تب و ادرار کردن مکرر توسط نارسایی کلیه ایجاد می شود، شما باید آزمایش خون و آزمایش ادرار انجام دهد. اگر سطح خود را از کراتینین و اوره در خون بالاتر از حد طبیعی، شما باید با توجه به سلامت آنها پرداخت و درمانهای موثر برای کنترل نشانه های شما و محافظت از کلیه ها به طور فعال.

بعد از دوباره و دوباره سعی، طب میکرو چینی Osmotherapy در درمان بیماری مزمن کلیه و نارسایی کلیه موثر است. دلیل این است که این درمان می تواند رگ های خونی در سراسر بدن گسترش می دهد، افزایش جریان خون به کلیه ها، افزایش ظرفیت برای خود ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و ترمیم سریع ساختار فیلتر کردن کلیه ها. هنگامی که کلیه ها قادر به کار به طور معمول، تعدادی از نشانه ها و مشکلات به راحتی ناپدید می شوند.

اگر شما علاقه مند در مورد این درمان هستند، شما می توانید آنلاین بیشتر در مورد او توسط دکتر یاد بگیرند. بنابراین، می تواند به شما کمک کند تعیین اگر شما می توانید این درمان استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: کلیه، تب، تکرر ادرار ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: